Presentacions Fita 1 Projectes ABP (Plataformes/serveis i videojocs) 4rt Enginyeria Multimèdia

Data de la notícia: 07-01-2020

Logo Grande

Divendres 10 de gener 11.30 h. Sala d'actes EPS I: Presentacions corresponents a la Fita 1 dels projectes ABP (plataformes/serveis i videojocs) que es desenvolupen en els dos itineraris de 4rt curs del Grau en Enginyeria Multimèdia

Divendres que ve 10 de gener, a partir de les 11.30 h. i en la Sala d'actes de la EPS I tindran lloc les presentacions de la Fita 1 dels projectes ABP desenvolupats en el curs 2019/20 per equips d'estudiants en el 4rt curs del Grau en Enginyeria Multimèdia.

A les 11.30 h. començaran les presentacions dels 7 grups corresponents a l'itinerari de Gestió de continguts, que presentaran l'estat actual (prototip d'aplicació) dels projectes consistents en plataformes/serveis que estan desenvolupant.

Després, a partir de les 12.45 h. aproximadament, començaran les exposicions dels 9 grups corresponents a l'itinerari de Creació i Entreteniment digital, que presentaran l'estat actual (prototip jugable) dels videojocs que estan desenvolupant.

L'acte podrà seguir-se en directe a través del servei de videostreaming de la UA, en el següent enllaç.