Jornada Tècnica Extraordinària: Riscos geològics en la mecànica de roques: Interacció amb les infraestructures

Data de la notícia: 11-12-2019

El pròxim 30 de gener celebrarem a Alacant una Jornada Tècnica Extraordinària amb el títol: Riscos geològics en la mecànica de roques: Interacció amb les infraestructures. La inscripció a les jornades és gratuïta: http://www.semr.es/actividades/jornada-tecnica-extraordinaria-alicante-2020/ ¡T'esperem!

El pròxim 30 de gener celebrarem a Alacant una Jornada Tècnica Extraordinària amb el títol: Riscos geològics en la mecànica de roques: Interacció amb les infraestructures.

Aquesta jornada continua amb sèries de jornades que la **SEMR celebra en diferents punts de la geografia espanyola i que l'any passat va començar a Oviedo.

En aquesta ocasió les ponències convidades seran:

• El risc de dolines en infraestructures. Tècniques d'estudi. Francisco Gutiérrez (Universitat de Saragossa)
  • Grans lliscaments en l'A-7 en el tram entre Motril i Adra. Javier González-Gallego (CEDEX)
  • Estudi d'un cas de despreniments mitjançant diverses tècniques d'anàlisis i predicció de risc. Ignacio Pérez Rey i Leandro Alejano (Universitat de Vigo)
  • Monitoratge i modelització d'una excavació miniera del sud d'Espanya afectada per un gran lliscament. Gerardo Herrera, IGME
  • Inestabilitats en formacions heterogènies Flysch en infraestructures lineals. Miguel Cano (Universitat d'Alacant)
  • Túnels en roques fortament expansives. Avanços recents. Eduardo Alonso (UPC)

L'organització d'aquest esdeveniment es realitza de manera conjunta entre el Departament d'Enginyeria Civil de la Universitat d'Alacant i la Societat Espanyola de Mecànica de Roques.

La inscripció a la jornada és gratuïta: http://www.semr.es/actividades/jornada-tecnica-extraordinaria-alicante-2020/