La revista Molt Interessant guardona a la investigadora de la EPS, Ester Martínez Martín

Data de la notícia: 01-12-2019

La revista Molt Interessant guardona a la nostra investigadora de la EPS, Ester Martínez Martín, amb el Premi Molt Joves Científiques

La nostra companya, la professora i investigadora, Ester Martínez Martín del departament de Ciències de la Computació i Intel·ligència Artificial (DCCIA) de la EPS, ha sigut guardonada amb el Premi Molt Joves Investigadores en la categoria de robòtica, en la primera edició d'aquests premis que convoca la revista Molt Interessant, el principal objectiu de la qual és donar visibilitat i reconèixer el treball de joves científiques espanyoles.

Els premis es distribueixen en set categories (investigació en energies renovables, robòtica, nanotecnologia, intel·ligència artificial, ciències de la Terra, investigació espacial i emprenedora I+D+I)

El pròxim 14 de desembre, en el Museu Guggenheim de Bilbao, tindrà lloc el lliurament dels premis.

Enhorabona Ester!!!

Per a més informació: https://web.ua.es/es/actualidad-universitaria/2019/noviembre19/25-30/la-revista-muy-interesante-galardona-a-la-investigadora-de-la-ua-ester-martinez-martin-con-el-premio-muy-jovenes-cientificas.html