Una estudiant de l'EPS-UA premiada en el Certamen Universitari Arquimedes pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats

Data de la notícia: 30-11-2019

Logo Grande

María Alfaro Contreras, alumna de la Universitat d'Alacant, ha sigut premiada pel seu projecte d'investigació en el XVIII Certamen Universitari Arquimedes del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

María Alfaro Contreras, alumna del Màster en Enginyeria de Telecomunicació de la Universitat d'Alacant, ha sigut guardonada a Madrid amb el Segon Premi en l'Àrea d'Enginyeria i Arquitectura en el XVIII Certamen Universitari Arquimedes per a la investigació científica.

Aquests premis reconeixen els projectes d'investigació més brillants realitzats per estudiants de grau i màster d'universitats espanyoles, i reconeixen també la labor del seu professorat tutor.

El treball de recerca de María, “Reconeixement holístic de partitures musicals”, ha sigut tutoritzat per Jorge Calvo Zaragoza i José Manuel Iñesta Quereda, professors de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

En aquesta XVIII edició s'han presentat un total de 616 treballs de 56 universitats diferents; la major participació des que donara principi el certamen l'any 2002.

Més informació en la notícia publicada pel Ministeri de Ciència, Innovcació i Universitats.