Conferència el divendres 29/11/2019 al voltant de: 'El treball del tècnic de **PRL: Auditories, serveis de prevenció, ...'

Data de la notícia: 22-11-2019

El divendres 29/11/2019, de 16 a 21 h, es realitzarà una conferència al voltant de 'El treball del tècnic de **PRL: Auditories, serveis de prevenció, ...' per a conèixer com realitza el seu treball el tècnic prevenció de riscos laborals en aqueixos diferents àmbits així com un exemple de sistema de gestió de la PRL.

CONFERÈNCIA:

EL TREBALL DEL TÈCNIC DE PRL:

AUDITORIES,

SERVEIS DE PREVENCIÓ, …

Vols conèixer com ampliar les teues eixides professionals?

Sí? Llavors, no dubtes a assistir a aquesta conferència  i conèixer algunes de les eixides a partir

del Màster en Prevenció de Riscos Laborals com a Tècnic de prevenció de riscos laborals en un Servei de Prevenció o un altre tipus d'empreses, així com conèixer què és una Auditoria i quin és el treball d'un Auditor.

Ponents:

• José Manuel Ros Gilabert

• María del Rosario Pacheco Mateo

• Jorge Satorre Martínez

Moderadora: Lucía Blanco Bartolomé

Data: Divendres 29 de noviembre de 2019  - Horari: 16:00 a 21:00

Lloc: Saló d'Actes – Edifici Politècnica IV

Assistència gratuïta prèvia inscripció escrivint a lucia.blanco@ua.es e indicant titulació de procedència i si s'està estudiant actualment o ja està finalitzada.