Innotransfer Fòrums xarxa de parcs científics de la CV

Data de la notícia: 20-11-2019

El Parc Científic d'Alacant, juntament amb la resta de parcs científics de les universitats públiques valencianes conformen la Xarxa de Parcs Científics de la Comunitat Valenciana (REPCV). Aquesta xarxa ha organitzat dos esdeveniments per a donar a conèixer les solucions avançades que tant investigadors de les pròpies universitats públiques valencianes com a empreses vinculades als seus parcs científics, són capaços d'oferir a les empreses del seu entorn.
És per això que tenim el plaer de convidar-te al 1r INNOTRASNFER Comunitat Valenciana.
En aquesta ocasió se celebraran dos fòrums, un a Alacant, el 27 de novembre sobre Intel·ligència Artificial i un altre a València, el 29 de novembre, sobre Biotecnologia.
En aquest enllaç, podràs trobar tota la informació, així com inscriure't en qualsevol dels dos fòrums.