La Delegació d'estudiants de la EPS et convida a la VI edició del Congrés Internacional Blockchain CIBTC

Data de la notícia: 13-11-2019

El Congrés Internacional CIBTC celebrarà els pròxims 29 i 30 de novembre la seua VI edició en l'Auditori del Museu d'Art Contemporani d'Alacant (MACA) comptarà amb diversos panells i tallers centrats en els avanços de la tecnologia. Amb l'objectiu de donar a conèixer en un mateix espai els avanços de la tecnologia Blockchain a través d'experts nacionals i internacionals.
Ponents de primer nivell,tallers especialitzats per als quals no es necessita coneixement previ, que van des de la compressió de la tecnologia Blockchain des de zero fins a com gestionar el teu propi projecte de App Descentralitzada(ÐApps)

L'esdeveniment disposarà també de Demostracions interactives, que faciliten el procés d'adquisició de coneixements en l'àrea Blockchain, Internet de les Coses o la Intel·ligència Artificial. Taules de debat, cada panell que dura aproximadament 1 hora porta una taula de debat on cada participant del panell debat amb la resta de ponents, és el moment de les preguntes del públic. Networking, reunions amb els ponents de l'esdeveniment, així com altres assistents, inversors o desenvolupadors.
L'Associació Multimèdia Internet i Tecnologia (AMIT) organitzadora dels congressos, ha becat 200 entrades amb accés a totes les conferències i tallers. Sol·licita la teua Entrada becada totalment gratis apuntant-te a la llista d'espera en Eventbrite.