PREMIS **INVASSAT 2019 millors **TFM en Prevenció de Riscos Laborals

Data de la notícia: 30-10-2019

Reconeixements als millors Treballs Fi de Màster o d'Especialitat en Prevenció de Riscos Laborals de la Comunitat Valenciana, denominats premis al Coneixement en **PRL. 2019.

PREMIS **INVASST 2019 millors **TFM en Prevenció de Riscos Laborals

Bases per a la presentació dels Treballs Final de Màster o d'especialitat en **PRL estan disponibles en en annex I de DOCV número 8617 de 21.08.2019. Pàgina 38238.
Podran participar tots els alumnes i alumnes matriculats en els Màsters de Prevenció de Riscos Laborals de les Universitats de la Comunitat Valenciana i que hagen defensat els seus Treballs Final de Màster durant l'any 2019.
El termini de presentació de sol·licituds  acaba el 31 de desembre de 2019.

Font: http://www.indi.gva.es/es/novedades/-/asset_publisher/68mt7wmwvnkp/content/resolucion-de-27-de-junio-de-2019-por-la-que-se-regula-el-procedimiento-de-concesion-en-el-ano-2019-de-los-reconocimientos-a-los-mejores-trabajos-fin-/21189