Inscriu-te en 'HackaCHAIN en Blockchain'- FUNDEUN

Data de la notícia: 14-10-2019

L'impacte de blockchain serà tan significatiu com el qual ha representat l'aparició d'Internet. Per açò, els dies 7, 8 i 9 de Novembre en  la Universitat d'Alacant es realitzarà una competició MULTIDISCIPLINÀRIA única a nivell nacional:  "HackaCHAIN en Blockchain".

CONEIX,  TESTEA i RESOL un dels 5 reptes relacionats amb Indústria 4.0 usant la tecnologia BLOCKCHAIN de la xarxa pública BlockchainFUE.

Obert a alumnes i egressats de qualsevol titulació, professors universitaris, emprenedors i empreses. L'equip guanyador rebrà un Premi d'1.200 € atorgat pel Comitè Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana (CES).

A més, es realitzaran diferents tallers i xarrades durant l'esdeveniment que t'ajudaran a entendre el QUIN, el PARA QUIN i el COM d'aquesta tecnologia disruptiva.
No et quedes sense plaça, pots reservar-la GRATUÏTAMENT en: https://fundeun.es/evento/hackachain-en-blockchain/