JORNADA 'EL SECTOR AUDIOVISUAL VIST PELS ENGINYERS'

Data de la notícia: 10-10-2019

Interessant jornada en la qual es pretén oferir una visió global del sector i visibilizar la labor que en ell realitzen els enginyers.

El Col·legi Oficial i Associació de Graduats i Enginyers Tècnics de Telecomunicació de la Comunitat Valenciana (COGITCV/ AGITCV) organitza, amb la col·laboració d'AVIXA , una jornada en la qual es pretén oferir una visió global del sector audiovisual així com visibilizar la labor que en ell realitzen els enginyers.

La jornada comptarà amb una nodrida representació d'enginyers del sector: directius, gestors, projectistes, investigadors, desenvolupadors, etc. Tots ells representants de diferents entitats: administracions i empreses públiques, associacions professionals, universitats, centres de recerca i una gran varietat d'empreses privades de diferent grandària, regió geogràfica i modalitat.

????:  Divendres 18 d'octubre

? Horario: De 9:00 a 17:30 hores

???? Lugar:  Sala de Conferències del Campus de Gandia - Universitat Politècnica de València

???? Precio (inclou entrada, Coffee Break i un Cocktail Networking): GRATIS per a col·legiats i pre-col·legiats i 10 euros per a la resta d'assistents

???? Més informació i REGISTRE en: https://itelecos.es/evento/jornada-av/

Delegació d'Estudiants de l'EPS està gestionant la possibilitat de posar un autobús, amb eixida des de la UA, per a poder assistir a la jornada en la UPV del Campus de Gandía de manera gratuïta (dependrà del nombre d'inscrits).