Concurs de Distincions a l'Excel·lència en les Pràctiques d'Alumnat d'Enginyeria

Data de la notícia: 23-09-2019

Bon dia,

L'Institut de l'Enginyeria d'Espanya (IIE) , conscient de la rellevància de les pràctiques com un dels pilars del desenvolupament de l'enginyeria en el futur, recolza el reconeixement d'aquelles activitats realitzades per alumnat i empreses que hagen generat resultats excel·lents. Per açò i en col·laboració amb INECO , hem creat de forma conjunyeix el primer “Concurs de Distincions a l'Excel·lència en les Pràctiques d'estudiants de Màster d'Enginyeria i joves Enginyers”.

En el link trobarà tota la informació rellevant d'aquest concurs, així mateix li adjunte les bases del mateix.