DEFENSES DE TFG DEL GAT (C4 2018-19)

Data de la notícia: 11-09-2019
Visites: 1989

Informació important per a l'alumnat sobre la defensa de TFG C4 (setembre) del grau en Arquitectura Tècnica

S'informa a tot l'alumnat que ja estan disponibles les dates de defensa i tribunals en la pàgina web de la Titulació, l'enllaç directe a l'assignació es pot consultar ací.

Es recorda a tots els estudiants les següents normes a seguir per a la defensa i exposició dels Treballs/Projectes Fi de Grau d'Arquitectura Tècnica en la convocatòria (C4) de setembre de 2019:
  • S'ha reservat el saló d'actes de la Politècnica IV perquè els estudiants puguen assajar la seua exposició, prèvia a la defensa oficial. El saló estarà disponible els dies 16 i 17/09/2019 (de 9:00 a 20:00 h). Per a fer ús de l'aula serà obligatori lliurar la TIU en la consergeria de l'edifici, fent-se responsable cada estudiant del que ocórrega en l'aula.
  • Les defenses estan previstes per als dies 18 al 20/09/2019, en el saló d'actes Politècnica IV i en el saló de graus de la EPS I. És necessari que tots els estudiants que exposen el dia assignat estiguen en l'aula abans de l'inici de la sessió per a gravar la seua exposició en l'escriptori de l'ordinador i així agilitar les exposicions. No s'admeten ordinadors personals, serà obligatori utilitzar l'ordinador situat en cada aula.
  • Es recorda que el temps d'exposició màxim és de 15 minuts. Es recomana preparar l'exposició per a 12-13 minuts màxim ja que el tribunal pot penalitzar l'excés de temps.
  • Els criteris d'avaluació que utilitzarà el tribunal són els mateixos que en altres anys i estan publicats en el següent enllaç.