Obertura de Sol·licitud de Taquilles 1ºQuadrimestre

Data de la notícia: 10-09-2019

Des de la Delegació d'Estudiants de la EPS us informem que el període de sol·licitud de taquilles de l'1ºQuadrimestre  serà:

• Període de buidatge de taquilles assignades per alº 2 quatrimeste del curs 18/19: De l'11 al 22 de Setembre
  • Sol·licitud de taquilles 1º quadrimestre curse 19/20: De l'11 al 20 de Setembre de 2019
  • Obertura de taquilles no buidades del curs 18/19: 23 de Setembre de 2019
  • Data d'adjudicació taquilles 1º quadrimestre curse 19/20: Del 23 al 24 Setembre de 2019

Informar-vos que els objectes que s'arrepleguen en el buidatge de taquilles es dipositaran en l'oficina d'objectes perduts de la UA (Aulari I).

Pots sol·licitar taquilla a través dels eServices de la EPS (eps.ua.es/eservices), des de la pestanya "Sol·licitar taquilla" .

Salutacions,
Delegació d'Estudiants de l'Escola Politècnica Superior