Audiència Pública dels Màsters en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web i en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua

Data de la notícia: 05-09-2019

Una comissió externa avaluarà les titulacions de Màster Universitari en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web i Màster Universitari en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua.

Els dies 10 i 11 d'octubre, la Universitat d'Alacant rep la visita de la Comissió d'Avaluació Externa per a la reacreditació del Màster Universitari en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web i del Màster Universitari en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua.

La missió d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquestes titulacions i verificar el correcte compliment de les corresponents Memòries Verificades per l'ANECA.

El dia 11 d'octubre a les 11:00 es realitzarà una audiència pública en el Saló de Graus de la Politècnica I (0016PB034), perquè qualsevol persona interessada a presentar una aportació a aquesta comissió com a contribució al procés d'avaluació puga fer-ho.