Premi AEIPRO 2019 al millor Treballe Fi de Màster en Gestió de l'Edificació

Data de la notícia: 30-07-2019

Logo Grande

María del Carmen Sánchez Martínez ha obtingut el premi AEIPRO 2019 al millor treball fi de màster realitzat en el màster en Gestió de l'Edificació de la Universitat d'Alacant, atorgat en la convocatòria de el 'VI concurs de premis AEIPRO als millors treballs fi de màster' (2019).

L'Associació Espanyola de Direcció i Enginyeria de Projectes (AEIPRO) organitza aquest concurs amb l'objecte d'impulsar i desenvolupar l'activitat d'investigació, desenvolupament i innovació (I+D+i) en el camp de la Direcció i Enginyeria de Projectes.
A nivell nacional es van atorgar 15 premis dirigits a estudiants de màster que van defensar els seus treballs finals (tesines) durant l'any 2018.

El treball titulat "Anàlisi de la valoració cadastral en el municipi de Mutxamel. Estudi i anàlisi de mercat per a la comprovació del RM" va ser presentat en el XXIII Congrés Internacional d'Adreça i Enginyeria de Projectes, celebrat a Màlaga entre el 10 i 12 de juliol de 2019.

Felicitem a María del Carmen Sánchez Martínez, Arquitecta Tècnica, egressada del Màster en Gestió de l'Edificació de la Universitat d'Alacant, així com als seus tutors Raúl T. Mora García i V. Raúl Pérez Sánchez del dpart. d'Edificació i Urbanisme.