Accésit del Premi Jaume Blasco a la Innovació 2019

Data de la notícia: 16-07-2019

María del Pilar Lozano Gaviria i Francisco Brocal Fernández obtenen el Accésit del Premi Jaume Blasco a la Innovació 2019.

María del Pilar Lozano **Gaviria i Francisco Brocal Fernández obtenen el **Accésit del Premi “Jaume Blasco” a la Innovació.

María del Pilar Lozano **Gaviria i Francisco Brocal Fernández obtenen el **Accésit del Premi “Jaume Blasco” a la Innovació, per la seua comunicació “ANÀLISI DE LA INFORMACIÓ PROPORCIONADA PELS FABRICANTS D'EINES PER A AVALUAR EL RISC PER EXPOSICIÓ A VIBRACIONS RAGE-BRAÇ” atorgat per la Comissió de Premis **delXXIII Congrés Internacional d'Adreça i Enginyeria de Projectes celebrat a Màlaga 10 al 12 de juliol de 2019.
Felicitem als autors de la comunicació per la seua **Accesit del Premi “Jaume Blasco” a la Innovació.