Data de la notícia: 12-07-2019

Rocío Chaves Olivares ha sigut guardonada amb el premi al Coneixement en **PRL convocatòria 2018, en la modalitat d'Ergonomia i **Psicosociología Aplicada, atorgat per Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball en la seua seu de València l'11.7.2019, pel seu treball fi de **master ?Avaluació de Factors de Risc Psicosocial en un Organisme Autònom?, treball tutoritzat per la professora Ana Gómez Bernabéu.

**INVASSAT atorga a Rocío **Chave Olivares Premie al Coneixement en Prevenció de Riscos Laborals 2018 en la modalitat d'Ergonomia i **Psicosociología Aplicada.

Rocío Chaves Olivares ha sigut guardonada amb el premi al Coneixement en **PRL convocatòria 2018, en la modalitat d'Ergonomia i **Psicosociología Aplicada, atorgat per Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball en la seua seu de València l'11.7.2019,pel seu treball fi de **master “Avaluació de Factors de Risc Psicosocial en un Organisme Autònom”, treball tutoritzat per la professora Ana Gómez Bernabéu.
Felicitem a Rocío Chaves Olivares, egressada del **Master en Prevenció de Riscos Labors de la Universitat d'Alacant pel seu premi, així com a la seua tutora Ana Gómez Bernabéu.
Font: http://www.dogv.gva.es/datos/2019/06/19/pdf/2019_6263.pdf