Data de la notícia: 08-07-2019

La Càtedra d'Estudis Turístics “Pedro Zaragoza Orts” convoca els Premis als Treballs Fi de Grau (TFG) i Treballs Fi de Màster (TFM) desenvolupats i defensats en la Universitat d'Alacant al llarg del curs acadèmic 2018/2019.

L'objectiu principal d'aquests Premis és la promoció de l'activitat investigadora en el marc general del turisme, independentment de la disciplina acadèmica des de la qual siga tractada.

Podrà optar als Premis l'alumnat que haja desenvolupat i defensat el seu TFG o TFM en la Universitat d'Alacant durant el curs 2018/2019 i que haja estat relacionat amb el turisme.

Tota la informació sobre el concurs està disponible en la pàgina web de la Càtedra.