La UA ofereix la possibilitat obtenir un segon títol en els graus d'Informàtica, Multimèdia i Robòtica, de la **EPS.

Data de la notícia: 03-07-2019

La UA ofereix la possibilitat d'obtenir un segon títol, en les titulacions de grau d'Informàtica, Multimèdia i Robòtica, per universitats d'Irlanda i Suècia.

Les universitats irlandeses, Athlone Institute of Technology (codi Erasmus: IRLATHLONE01) i  el  Institute of Technology, Sligo (codi Erasmus: IRLSLIGO01) ofereixen als estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica i del Grau en Enginyeria Multimèdia de la EPS, la possibilitat d'obtenir el grau en Informàtica a Irlanda a estudiants que tinguen aprovat almenys fins a segon curs de grau i cursen i superen el tercer any complet en les seues universitats. Disposem d'una plaça d'intercanvi anual amb cada universitat.

D'altra banda, la universitat sueca Högskolan I Skövde (codi Erasmus: S SKOVDE01) ofereix als estudiants del Grau en Enginyeria Robòtica, la possibilitat d'obtenir el grau en Enginyeria Industrial a Suècia, a estudiants que tinguen aprovat almenys fins a segon curs i cursen i superen el tercer any complet en aquesta universitat. Disposem de sis places d'intercanvi anual per als nostres estudiants.

Email de contacte: subdirector.movilidad@eps.ua.es