La UA rep dos nous segells EUR-ACE en titulacions que s'imparteixen en la EPS

Data de la notícia: 26-06-2019

La UA recoge dos nuevos sellos en dos titulaciones que se imparten en la EPS: Master Universitario en Ingeniería de Telecomunicación y Master Universitario en Ingeniería de Caminos, Canales y Puertos.

Estem d'enhorabona, el passat 19 de juny la Universitat d'Alacant va arreplegar a Madrid dos nous segells de qualitat internacional EUR_ACE, acreditació atorgada per l'agència European Network for Accreditation of Engineering Education (ENAEE) en col·laboració amb l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA), que certifica l'excel·lència de la universitat en la impartició dels seus estudis.

En aquesta ocasió, es van arreplegar els segells en dues titulacions de master que s'imparteixen en la EPS, el Master Universitari en Enginyeria de Telecomunicació i Master Universitari en Enginyeria de Camins, Canales i Ports.