Noelia Romero Puig, egressada del Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació de la EPS, Premi HISDESAT al Millor Treballe Fi de Màster en Serveis Satelitales Governamentals

Data de la notícia: 17-06-2019

Noelia Romero Puig, alumna egressada del Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant ha aconseguit el Premi HISDESAT al Millor Treballe Fi de Màster en Serveis Satelitales Governamentals

Noelia Romero Puig, alumna egressada del Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació  de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant ha aconseguit el Premi HISDESAT al Millor Treballe Fi de Màster en Serveis Satelitales Governamentals en la XXXIX edició dels Premis als Millors Treballs Fi de Màster, Tesis Doctorals i Millors Trajectòries Acadèmiques en Enginyeria de Telecomunicació 2018 organitzat pel Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació (COIT). El treball premiat, “Estimation of physical parameters of crops by polarimetric SAR interferometry with TanDEM-X sensor data”, dirigit pels professors Juan Manuel López Sánchez i Josep David Ballester Berman, s'ha centrat a avaluar una tècnica nova de teledetecció per a la generació d'aplicacions d'observació de la Terra, i en particular, per a serveis de monitoratge  en agricultura. Amb açò, s'ha aconseguit un major coneixement en l'ús de dades radar obtinguts per satèl·lit en l'estimació de diversos paràmetres biofísics dels cultius.
L'acte de lliurament de premis s'ha celebrat el divendres 14 de Juny en l'Auditori de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques de Madrid. Per part de la Universitat d'Alacant van assistir a la recollida del premi Stephan Marini, Director del Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació de l'Escola Politècnica Superior, i Carolina Pascual Villalobos, Coordinadora de Projectes Tecnològics de l'Escola Politècnica Superior.