'La transformació digital de l'ocupació: desafiaments i oportunitats'.

Data de la notícia: 06-06-2019

Colaboran la Cátedra de Empresa Familiar de la Universidad de Alicante, la Cátedra Santander-UA de Transformación Digital, la cátedra de Responsabilidad Social Empresarial de la Universidad de Alicante y FUNDEUN, además de empresas como Randstad o la Mutua Asepeyo y sindicatos.

El curs està dirigit a estudiants de titulacions jurídiques i no jurídiques, egressats d'aqueixes mateixes titulacions, advocats i graduats socials en exercici, petits empresaris, directors i tècnics de recursos humans, sindicats, públic en general que vulga formar-se en les noves oportunitats que demanda l'entorn digital i desitge conèixer quins són els seus principals desafiaments i clarobscurs.

Les ponències abordaran temes tan a l'ordre del dia com:
-Les noves formes d'ocupació: les plataformes digitals.
-Control tecnològic del treballador.
-Les xarxes socials i els drets del treballador.
-El dret a la desconnexió digital i l'enfocament rush of hour life per a fomentar la conciliació de la vida familiar i laboral i la igualtat de gènere.
-Digitalització i prevenció de riscos laborals en l'empresa.
-El paper dels recursos humans en la transformació digital.
-La intervenció sindical en el nou escenari tecnològic.
-Digitalització i desenvolupament econòmic.

Per a més informació i inscripcions: