RESOLUCIÓ LOCAL DEL IV CONCURS D'INNOVACIÓ I SOLUCIONS PLACO®

Data de la notícia: 04-06-2019

Logo Grande

S'informa de la resolució del jurat local de la Universitat d'Alacant, encarregat de designar els treballs guanyadors del IV Concurs d'Innovació i Solucions Placo®.

Reunit el jurat local de la Universitat d'Alacant, encarregat de designar els treballs guanyadors de la fase local del IV Concurs d'Innovació i Solucions Placo®, format pels següents membres:

- Marta d'Haro Luque-Romero, prescriptora de la Zona Sud, en representant de Saint-*Gobain Placo Ibèrica S.A.
- Raúl Tomás Mora García, com a coordinador del concurs en la Universitat d'Alacant.
- Vicente Raúl Pérez Sánchez, com a coordinador del concurs en la Universitat d'Alacant.
- Elena Toledo Marhuenda, com a professora del grau en Arquitectura Tècnica en la Universitat d'Alacant.

Considerant que els treballs presentats el dia 20/05/2019 compleixen amb les bases del Concurs, per unanimitat emet la següent resolució:

Grup Premie
26596     Primer Premi local dotat amb 500 €.
26471     Segon Premi local dotat amb 150 €.

El projecte guanyador del primer premi local per la Universitat d'Alacant serà enviat a la fase final del Concurs Nacional, on es concediran dos premis: “Millor Solució Constructiva basada en la Innovació” i “Millor Proposta d'Innovació per a Sistemes Placo®”.