#UAContenidos 2019 Demo Day de productes finals

Data de la notícia: 23-05-2019

Dimecres 29 de maig a les 11:00 en La Sala d'Actes de l'EPS tindrà lloc l'acte de presentació de producte final de #UAContenidos (productes de gestió de continguts de Multimèdia curs 2018/19) amb Capgemini com a empresa invitada.

Dimecres que ve 29 de maig a les 11:00 del matí en el saló d'actes de la EPS tindrà lloc la presentació dels productes finals dels alumnes deº 4 grau d'Enginyeria Multimèdia. Després de tot un any de dur treball, els alumnes de l'itinerari de Gestió de Continguts exposaran els seus assoliments i resultats finals mitjançant una demo en viu de les seues aplicacions Web.

La programació de l'esdeveniment #UAContenidos del dimecres 29 és la següent:
  • 11:00 a 12:00 Presentacions de producte final i demo dels grups de gestió de continguts d'Enginyeria Multimèdia del curs 2018/19
  • 12:00 a 13:00 Xarrada de l'empresa convidada Capgemini sobre l'actual panorama del desenvolupament de projectes i productes relacionats amb la gestió de continguts
A l'esdeveniment assistirà l'empresa Capgemini per a proporcionar una revisió i feedback als alumnes sobre els seus assoliments i ponències, a més de possibles suggeriments de millores. Al final l'esdeveniment comptarem amb la seua particular visió sobre el món del desenvolupe programari.

Capgemini és líder mundial en consultoria, serveis tecnològics i transformació digital, una empresa present en més de 40 països i amb 200.000 empleats, a l'avantguarda de la innovació per a abordar totes les oportunitats dels seus clients. Entre les seues files explica ja amb acabats de titular d'Enginyeria Multimèdia de la Universitat d'Alacant pel que conèixer les aptituds i habilitats dels nostres llicències.

Us esperem en l'esdeveniment fins a completar aforament, i si no pots assistir pots seguir l'esdeveniment que es retransmet en director per video streaming

Salutacions