Data de la notícia: 22-05-2019

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, amb l'objectiu de fomentar la participació activa de el seu alumnat en jornades, congressos, etc., a través de la presentació de comunicacions, pòsters, etc., relatives a experiències o activitats de recerca, ofereix la següent convocatòria

CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A ESTUDIANTS DEL **MASTER EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS DE L'ESCOLA **POLITECNICA SUPERIOR DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER LA PRESENTACIÓ DE COMUNICACIONS ORALS O PÒSTERS EN CONGRESSOS O JORNADES DE CARÀCTER CIENTÍFIC, Bases en **BOUA 21_5_2019.

Per a poder demanar l'ajuda, l'alumnat haurà de:
-Haver formalitzat matrícula en l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant en el curs acadèmic 2017-18 o 2018-19, en la titulació de **Master O. en Prevenció de Riscos Laborals.
-Haver presentat una comunicació o o pòster, que incloga aspectes relacionats amb la titulació que cursa, en un congrés o jornada de caràcter científic celebrat entre el 16 setembre de 2018 i el 29 de setembre de 2019.

Termini de presentació de sol·licituds:
De l'1 al 30 d'octubre de 2019.