CONVOCATÒRIA DEL PREMI 2019 DE LA **EPS A TREBALLS DE FINALITZACIÓ DE MÀSTER EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS

Data de la notícia: 22-05-2019

La Comissió Acadèmica **Master en Prevenció de Riscos Laborals amb la finalitat de premiar els millors Treballs Fi de **Master que s'hagen realitzat en aquesta titulació, convoca el Premi 2019 a Treballs de finalització de Màster en Prevenció de Riscos Laborals, d'acord amb les bases publicades en **BOUA de 21_5_2019.

Podran concórrer al premi els treballs de finalització de màster en la titulació de **Master O. en Prevenció de Riscos Laborals defensats en la Universitat d'Alacant des de l'1 de gener al 29 de setembre de 2019, no publicats i que no hagen sigut premiats amb retribució econòmica en altres certàmens.

Els treballs hauran d'haver aconseguit en la seua defensa, una nota mínima de 9.

El termini de presentació dels treballs finalitzarà el 31 d'octubre de 2019.