Dia de l'Orgull Friki - 21 MAY 2019

Data de la notícia: 21-05-2019

Des de fa 3 anys, la Delegació d'Estudiants de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant organitza el seu Dia de l'Orgull Friki que el seu objectiu és promoure la cultura geek i difondre amb normalització aquests gustos en la societat.

Enguany la celebren el dimarts 21 de maig i tindran multitud d'activitats com a jocs de taula, consoles retro, tornejos, exposicions, xarrades, taula redona, gymkhana i molt més…

Pràcticament en totes les activitats tens la possibilitat de portar-te premi, així que… ¡No dubtes a acostar-te a la EPS I!

Finalment, però no menys important, comptaran amb una ambulància per a la recollida d'aliments i roba per a xiquets que aniran dirigits a la Fundació una Abraçada de Luz.

Pots veure més informació com a horari i inscripcions en https://eps.ua.es/delegacion-estudiantes