#UAGames 2019 Production Pitches amb Carlos Aragonés

Data de la notícia: 20-05-2019

Logo Grande

Dimarts 28 Maig 11:00h. Pitches de producció dels #UAGames (videojocs de Multimèdia curs 2018/19), amb Carlos Aragonés com a productor. 12:30h. Xarra-entrevista a Carlos sobre la seua experiència en la indústria del videojoc, producció i habilitats més importants que les/els enginyers requereixen.

Us convidem a l'esdeveniment oficial de presentació dels videojocs #UAGames 2019
  • Dimarts, 28 de maig. Saló d'Actes EPS I
    • 11:00h - 12:30hPitches de producció dels 8 grups de videojocs d'Enginyeria Multimèdia desenvolupats en el curs 2018/19
    • 12:30h - 13:30hXarra-entrevista a Carlos Aragonés sobre la indústria del videojoc, producció i habilitats més importants requerides per les/us enginyeres/us.
Carlos Aragonés, fundador del Club d'Assemblador de la UA i de l'empresa de videojocs Lucera Project, així com desenvolupador sènior en  GameHouse, avaluarà els videojocs dels estudiants d'Enginyeria Multimèdia com a productes de mercat. Després de la seua avaluació, ens transmetrà la seua experiència en el sector en una interessant xarrada que no podeu perdre-us.

Esperem comptar amb la vostra assistència, i en cas que no us siga possible, l'acte es retransmetrà en directe per videostreaming a través del següent enllaç.

Salutacions.