PRESENTACIÓ ALACANT OPEN FUTURE. (Programa impulsat per telefònica i UA)

Data de la notícia: 09-05-2019

El pròxim 16 de maig, a les 12.00 hores, en el saló d'actes de l'Escola Politècnica, tindrà lloc la presentació a la comunitat universitària del programa “Alacant Open”Future . Aquest projecte, impulsat per Telefónica i la Universitat d'Alacant, està cridat a convertir-se en el HUB tecnològic més important de la província d'Alacant. Amb ell, es pretén impulsar la innovació tecnològica per a la generació i comercialització de nous productes i serveis que siguen capaços de madurar com a projectes empresarials sostenibles i escalables.

La presentació serà a càrrec de l Director de l'Escola Politècnica Superior de la UA i del Responsable del programa “Alacant Open”Future .