XXXVI Jornades d'Enginyeria Química

Data de la notícia: 07-05-2019

Se celebraran les XXXVI Jornades d'Enginyeria Química en la Universitat de Saragossa del 4 al 6 de Setembre de 2019.

En aquest congrés es portara acabe exposicions de treballs que tindran com a àrees temàtiques: UO (operacions unitàries, separacions, …), RE (enginyeria de la reacció, catàlisi, …), AM (anàlisi, modelatge, simulació, …), Mat (Ciència de materials, superfícies, polímers,…), Bio (biotecnologia, ciències mèdiques, …), i Nano (nanotecnologia, …).

Per a assistir a aquest Congrés, La Conferència de Directors i Degans d'Enginyeria Química - CODDIQ  a llançat un programa de beques per a fomentar l'assistència i participació de l'alumnat de Grau i Master en Enginyeria Química. La data límit de sol·licituds: 13 de maig 2019. (En l'arxiu associat a aquest correu podeu trobar tota la informació dels passos a seguir per a demanar aquesta beca)

Para mes informació es pot accedir a la següent pàgina:

Una salutació.