Formació gratuïta en Java

Data de la notícia: 16-04-2019

Formació gratuïta en Java a càrrec de l'empresa Everis, amb possibilitat de contracte laboral a la finalització del curs.

L'empresa Everis va a realitzar una formació gratuïta de Java, que començarà el dia 24 d'Abril. La durada benvolguda és de 2 mesos i es realitzarà a Elx. L'horari encara no està tancat i s'intentarà adaptar, en la mesura del possible, a les necessitats dels assistents. En el document adjunt a la notícia hi ha un codi QR que porta a l'oferta publicada. Les places són limitades.

L'objectiu és poder formar a persones interessades en llocs de treball de programació i després de la formació, poder contractar-los perquè formen part de l'equip de treball de Everis.

Per a les inscripcions o per a qualsevol dubte, es pot contactar a través d'email al correu Spain.alc.hhrr@everis.com, proporcionant un nº de telèfon de contacte.