Ja està ací semanainformatica.com 2019

Data de la notícia: 04-04-2019

Jornada 'Eines útils per al desenvolupament TU d'empreses i organitzacions' en el Ulab Alacant. Dia 10 d'abril de 2019.

El Col·legi Oficial d'Enginyers Informàtics de la Comunitat Valenciana (COIICV) organitza la 14ª edició de la Setmana Informàtica, que enguany celebra la jornada 'Eines útils per al desenvolupament TU d'empreses i organitzacions' el dia 10 d'abril en l'auditori del Ulab (Plaça de Sant Cristobal, 14. Alacant).

Durant la sessió s'abordaran diversos temes d'actualitat com la línies d'ajuda i finançament per a projectes empresarials innovadors, estructures de gestió per a un govern digital, tecnologies emergents, agilitat en contextos productius d'alta exigència, etc.

Es pot consultar tot el programa ací.

L'assistència és gratuïta prèvia inscripció ací.El Col·legi Oficial d\'Enginyers Informàtics de la Comunitat Valenciana (COIICV) organitza la 14ª edició de