Jornada 'Eines útils per al desenvolupament TU d'empreses i organitzacions'

Data de la notícia: 04-04-2019

Dins de la Setmana Informàtica 2019, el COIICV organitza la Jornada 'Eines útils per al desenvolupament TU d'empreses i organitzacions', en l'auditori del Ulab de la Plaça Sant Cristóbal.

El Col·legi Oficial d'Enginyers Informàtics de la Comunitat Valenciana (COIICV) organitza la 14ª edició de semanainformatica.com, que enguany celebra la jornada 'Eines útils per al desenvolupament TU d'empreses i organitzacions' el dia 10 d'abril en l'auditori del Ulab (Plaça de Sant Cristobal, 14. Alacant).

Durant la sessió s'abordaran diversos temes d'actualitat com la línies d'ajuda i finançament per a projectes empresarials innovadors, estructures de gestió per a un govern digital, tecnologies emergents, agilitat en contextos productius d'alta exigència, etc.

Es pot consultar tot el programa ací.

L'assistència és gratuïta prèvia inscripció ací.