II Trobada de Programació i Robòtica en Educació Infantil i Primària

Data de la notícia: 21-03-2019

Logo Grande

El dimecres 27 de març a les 18:00h, en el Saló d'Actes de l'EPS IV, se celebrarà la segona trobada d'aquesta sèrie d'esdeveniments que té com a objectiu posar en contacte a tots aquells docents d'educació infantil i primària que estiguen interessats en l'ús de la programació i la robòtica en les aules, amb l'objectiu de compartir idees i experiències. L'accés a l'esdeveniment és gratuït.

L'objectiu és posar en contacte a tots aquells docents d'educació infantil i primària que estiguen interessats en l'ús de la programació i la robòtica en les aules, amb l'objectiu de compartir idees i experiències.

La trobada començarà amb unes breus ponències per part de dos professors d'infantil i primària que comentaran les seues experiències personals amb l'ús de la programació i la robòtica en l'aula en diferents assignatures:
  • Cintia González, del col·legi CEU Jesús María (Alacant)
  • Pedro Moya, del CEIP Vicent Rus (Santa Pola)
Posteriorment s'obrirà un espai de debat en el qual els assistents podran sol·licitar informació dels ponents amb la finalitat de solucionar dubtes sobre la implantació de projectes innovadors relacionats amb la utilització d'eines tecnològiques en l'aula.

Finalment, es conclourà la trobada exposant algunes de les tecnologies que els ponents han utilitzat en les seues aules, perquè els assistents puguen informar-se més detalladament sobre el seu ús.

L'esdeveniment tindrà lloc el dimecres 27 de març, de 18:00 a 19:30, en el Saló d'Actes de l'edifici EPS IV de la Universitat d'Alacant. En aquest enllaç pot veure's la situació exacta de la sala: https://www.sigua.ua.es/index.html?id=0039PB005%3f

L'assistència és gratuïta, però es prega als assistents que prèviament s'inscriguen a l'esdeveniment a través de Eventbrite: https://www.eventbrite.es/e/entradas-ii-encuentro-de-programacion-y-robotica-en-educacion-infantil-y-primaria-58863786169