Meet Up Aprèn Django per Gabriel Flores

Data de la notícia: 20-03-2019

Meet Up Aprèn Django per Gabriel Flores a les 18:30 en el Saló d'Actes de la Politècnica Superior I organitzada per Python Alacant i la Delegació Estudiants EPS amb col·laboració de Eventbrite.

Molt bones,
El  proxim dijous que ve 21 de Març a les 18:30 en el Saló d'Actes de la Politècnica Superior I, es realitzara un Meet Up organitzat per Python Alacant i la Delegació d'Estudiants en la qual el tema que es tractara és ‘Aprèn Django' on ens donaran una introducció dels primers passos per a saber utilitzar-ho amb Python a les mans de Gabriel Flores el seu cofundador, gràcies a la col·laboració de Eventbrite.

Us deixem l'enllaç perquè us pugueu apuntar aqui.
Recordeu que per a tenir més informació dels esdeveniments que surga en delegació ens podeis seguir en:
Facebook i Twitter : @DEEPSUA