VII Premis a la Millor Pràctica en Mobilitat Sostenible

Data de la notícia: 20-03-2019

* Els projectes guanyadors en les categories Administració Pública, Gran Empresa i Pimes/Emprenedors seran premiats amb la cessió durant un any d'un Renault **ZOE **ZE 40 i la instal·lació d'un punt de recarrega * Es consolida el guardó per a reconèixer els treballs de finalització de carrera o màster a dones universitàries relacionats amb la mobilitat sostenible * El termini de candidatures està obert fins al 24 d'abril

Madrid, 14 de març de 2019- La Fundació Renault per a la Inclusió i la Mobilitat Sostenible juntament amb el Club d'Excel·lència en Sostenibilitat i el suport de la Fundació Biodiversitat del Ministeri per a la Transició Ecològica,convoquen la VII edició dels Premis a la millor pràctica en Mobilitat Sostenible. Aquests premis tenen com a objectiu posar en valor les iniciatives més destacades que estiguen duent a terme grans empreses, pimes/emprenedors i Administracions Públiques per a l'impuls i desenvolupament de la mobilitat sostenible en les ciutats espanyoles. Els Premis reconeixeran els projectes en fase de desenvolupament -parcial o total- que tinguen lloc en el territori espanyol -amb independència que el seu abast siga local o nacional-, que presenten resultats verificables -totals o parcials- i que hagen tingut en compte el concepte de sostenibilitat en el seu triple vessant: econòmica, mediambiental i social.

A més, es manté la categoria incorporada en l'anterior edició que pretén reconèixer els treballs de final de carrera o màster de dones universitàries, relacionats amb la mobilitat sostenible com a concepte global, aportant solucions tecnològiques de producte i procés, dissenys innovadors, estudis teòrics i/o experimentals, anàlisis de tendències, models de negoci, reducció d'impacte ambiental i sonor, millora eficiència energètica, noves fonts d'energia, optimització logística, connectivitat, vehicle autònom, solucions de seguretat vial, propostes urbanístiques que faciliten la mobilitat sostenible. En la citada categoria, es concediran 2 premis, un per a universitàries de titulacions tècniques i un altre per a titulacions Econòmiques i d'Administració i direcció d'empreses.

La valoració de les candidatures la durà a terme un jurat compost per prestigiosos experts en aquesta matèria a nivell empresarial i institucional, els qui tindran en compte l'impacte i creació de valor de les iniciatives; la consistència i permanència del projecte en el temps; la replicabilidad del model; el caràcter innovador i l'abast dels projectes, així com l'existència d'objectius clars i indicadors de seguiment.

El termini de recepció d'iniciatives es troba obert i finalitza el 24 d'abril (inclòs). Les bases i el formulari per a registrar la candidatura estan disponibles en la Tendència sobre Mobilitat Sostenible de la Fundació Renault per a la Inclusió i la Mobilitat Sostenible en la web del Club d'Excel·lència
(http://www.clubsostenibilidad.org/tendencias/movilidad/).