Pràctiques en empresa remunerades GAT

Data de la notícia: 15-03-2019
Visites: 1990

Estudiants del grau en Arquitectura Tècnic. Pràctiques en empresa remunerades en la Direcció territorial d'Alacant de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

Benvolgudes i benvolguts estudiants del grau en Arquitectura Tècnica,

Es fa pública una proposta de pràctiques en empresa remunerades en la Direcció territorial d'Alacant de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori. Les tasques a desenvolupar consistiran a realitzar gestions i tramitacions d'expedients administratius. El període de les pràctiques és de 6 mesos i s'estima que comencen a l'abril, en horari de 9:00 a 14:00 h.

Els sol·licitants que desitgen concórrer a la selecció d'aquestes pràctiques remunerades han de ser estudiants del grau en Arquitectura Tècnica, amb almenys el 50% dels crèdits superats. No podran sol·licitar aquesta pràctica aquells estudiants que estiguen realitzant les pràctiques en una altra empresa durant el mateix període. Les pràctiques no comporten una relació contractual amb l'empresa i tenen una ajuda econòmica de 600 €/mes.

El termini de sol·licitud acaba el 22 de març (data ampliada). Per a més informació, consultar la web d'Alumnat.