Xarrada sobre la transformació digital de l'empresa i les infraestructures (RRHH Mercadona)

Data de la notícia: 15-03-2019

Dimarts que ve 26 de març de 9:30 a 11:00h, en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica I, Mercadona farà una xerrada sobre la transformació digital de l'empresa i les infraestructures que s'utilitzen en el núvol tant de Google com Microsoft. La xarrada serà oferida per Ernesto Armada (Coordinador programes de RRHH). En la xarrada es presentaran a més diverses possibilitats de contractació per part de l'empresa, ja siga per pràctiques o contracte laboral.

Els perfils que estem cercant són tècnics, amb capacitat d'aprendre noves tecnologies.
Què demanem:
  • Responsabilitat
  • Ganes d'aprendre
  • Actitud.
 Assistiran dos estudiants universitaris de la UPV i UA a explicar la seua experiència en Mercadona.