Sessions informatives de TFG 2018-19

Data de la notícia: 14-03-2019

S'informa que els pròxims divendres 22 i 29 de març de 2019 es van a realitzar dues sessions informatives sobre TFG.

SESSIÓ 02
FUENTES I ESTIL DEL PFG, 22 març 2019 a les 12:30-14:00 h (EP/0-21E POLITÈCNICA IV). És necessari portar ordinador PORTÀTIL.
S'explicaran tècniques per a la cerca de referències bibliogràfiques, com citar i gestionar la bibliografia, a més d'explicar la Guia d'Estil per al TFG/TFM.

SESSIÓ 03
AUTOMATITZAR LA MEMÒRIA DEL PFG AMB Microsoft WORD, 29 març 2019 a les 12:00-14:00 h (EP/0-21E POLITÈCNICA IV). És necessari portar ordinador PORTÀTIL.
S'explicarà com donar format a la memòria del TFG/TFM, com automatitzar índexs, títols, encapçalats, numeració de figures i taules, etc. en Microsoft Word.

Aquestes sessions s'emmarquen dins de les assignatures Projecte Fi de Grau del Grau en Arquitectura Tècnica i Treballe Fi de Màster del Màster en Gestió de l'Edificació.

Si tens intenció de defensar el TFG/TFM aquest curs 2018-19 és important que assistisques a les sessions informatives. En elles es tracten diferents temes que te guiaran i ajudaran en el desenvolupament del TFG/TFM.

Tota la informació sobre les sessions la teniu en moodle, la web del Grau en Arquitectura Tècnica i en la del Màster en Gestió d'Edificació, on s'aniran anunciant les diferents sessions informatives al llarg del curs 2018-19.

Salutacions cordials.