Congrés SWYP19 - IEEE UA

Data de la notícia: 08-03-2019

A mitjan març, la Branca d'Estudiants del **IEEE de la UA (**IEEESBUA) acollirà a 75 estudiants de tot arreu d'Espanya, de més de 10 universitats, en un congrés per a estudiants i els recentment titulats. En l'esdeveniment es fomentaran aspectes com el **networking, la formació tècnica, el paper de la dona en l'Enginyeria, els hàbits de vida saludables i la relació entre estudiants i empreses i recentment titulats.

L'esdeveniment es produirà des del 14 al 17 de març, amb activitats i ponències tant en el campus de Sant Vicent com en les seus de la UA d'Alacant. Durant l'execució del mateix hauran des de ponències d'investigadors i empreses fins a activitats esportives de **teambuilding, passant per tallers de formació tècnica, taules redones, turisme i xarrades per a **visibilizar el paper que juguen les dones en l'Enginyeria.

Aquest congrés se celebra anualment, cada vegada organitzat per la Branca d'Estudiants del **IEEE d'una Universitat triada entre la resta de branques en el congrés de l'any anterior. Per a la Branca d'Alacant és tot un honor que se celebre ací portant existint poc més de 2 anys, en els quals també han aconseguit un esment a "Branca Exemplar" per part de la Regió 8 del **IEEE (Europa, Àfrica i part d'Àsia).

Compten amb el suport i participació de 6 empreses, entre les quals destaquen **Circutor i IBM. També ens han recolzat organitzacions com el Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació, el Màster de Robòtica i Automàtica de la UA i la Regidoria de Turisme de l'Ajuntament d'Alacant.
Per part de la Universitat, a part d'ella mateixa i la **EPS, han col·laborat activament la Delegació d'Estudiants de la **EPS (**DEEPS-UA), el **CEUA, Universitat Saludable i **Alumni.
Més informació en el seu web (horari, imatges d'altres anys, etc.)

Podeu contactar a través del Facebook de l'esdeveniment o des del de la Branca d'Estudiants de la UA