Jornades tècniques - CITOPIC 60 anys

Data de la notícia: 07-03-2019

Es compleix el 60 aniversari de la creació del col·legi professional d'ENGINYERS TÈCNICS D'OBRES PÚBLIQUES I ENGINYERS CIVILS. Per a la seua celebració s'han organitzat unes Jornades Tècniques en l'ESCOLA POLITÈCNICA de la UNIVERSITAT D'ALACANT, en format de xarrades tècniques i col·loqui. Si realitzaran de l'11 al 13 de març, en el saló d'actes de l'escola politècnica superior I i estan dirigides principalment a alumnes del grau d'enginyeria civil, però abasten temes transversals d'interès per a altres titulacions. Es parlarà de tecnologia BIM, drones, Smart City, gestió d'infraestructures i serveis, legislació urbanística i penal, mobilitat, estructures, perspectiva de gènere, emprendimiento, orientació laboral...Esperem que siguen útils a professionals i alumnes, contribuint a despertar l'interès per temàtiques que no sempre s'inclouen en el pla d'estudis. I, sobretot, a conscienciar-nos que, en termes de competència professional, en acabar una carrera universitària només acabem de començar.