Formació gratuïta en Java i Android

Data de la notícia: 06-03-2019

L'empresa EVERIS organitza un curs gratuït de formació en Java i Android per a persones amb coneixements de C o C++. Possibilitat de contractació en finalitzar el curs.

L'empresa EVERIS organitza un curs de formació gratuïta en Java i Android. El curs comença aquest dilluns 11 de març i tindrà una durada de 325 hores. Es realitzarà en  l'Escola Oficial d'Idiomes d'Elx. L'horari encara no està tancat i s'intentarà adaptar, en la mesura del possible, a les necessitats dels assistents. Les places són limitades.

L'objectiu és poder formar a persones interessades en llocs de treball de programació i després de la formació, poder contractar-los perquè formen part del nostre equip.

Està dirigida a estudiants de qualsevol titulació que hagen tingut una formació bàsica en llenguatge C o C++.

Per a les inscripcions o per a qualsevol dubte, poden contactar amb nosaltres en el següent mail: Spain.alc.hhrr@everis.com