Fira Tecnològica Torrevella Divendres 1 Març

Data de la notícia: 25-02-2019

Logo Grande

Desenvolupament de videojocs, apps, robòtica i realitat virtual es donen la mà en una jornada pionera a nivell provincial i comarcal

Divendres que ve 1 de març, en horari de 10 a 20 hores, tindrà lloc la primera edició de "Torrevella Tecnològica", una innovadora jornada que conjugarà formació i innovació, i que se celebrarà en el Palau dels Esports de Torrevella.

Es tracta d'un esdeveniment pioner a nivell provincial i comarcal en el qual participaran multitud d'entitats vinculades a la tecnologia, les principals universitats de la zona, els IES de Torrevella i de les localitats properes, així com Escoles Superiors de Disseny participaran a "Torrevella Tecnològica". Comptarà amb la presència d'un total de 30 stands de les diferents entitats i universitats participants on, a més d'informació, s'oferiran diferents exhibicions i demostracions tecnològiques.

Entre els diferents projectes que van a mostrar-se en el transcurs de la fira, destaquen una demostració d'un robot humanoide amb el qual podran interactuar de diferents maneres els visitants, una exhibició de drones o una demostració de desenvolupament de videojocs per estudiants del Grau en Enginyeria Multimèdia de la UA. També hi haurà projectes realitzats per associacions, com la gymkhana tecnològica que durà a terme l'associació 'Multi-Tech' o la demostració de dispositius intel·ligents de veu que farà l'associació de desenvolupadors de Google.

També estarà present el projecte engegat per l'Institut de la Dona, 'Vull ser Enginyera', mitjançant el qual es pretén promocionar i donar a conèixer les carreres universitàries de caràcter científic i tecnològic entre les xiques d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) a causa del dèficit de dones que es dediquen a aquest tipus de professions.

L'entrada a la fira és totalment gratuïta fins a completar aforament i l'Ajuntament de Torrevella ha posat a la disposició dels IES de Torrevella autobusos per a visites concertades i guiades a les quals assistiran alumnes deº 3 i 4º de la I.S.O, Batxillerats i cicles de FP, per la qual cosa s'espera una assistència mínima d'unes 1000 persones. Les visites guiades seran dutes a terme per alumnes del taller d'ocupació T'Avalem Desestacionalización Turística Torrevella II, que a més oferiran la programació de l'esdeveniment.

Més informació en el següent enllaç