'L'ESTRATÈGIA DEL CAMALEÓ': APRENDRE I ADAPTAR-SE' Conferència de Pedro García Aguado

Data de la notícia: 22-02-2019

Alacant 11 de març de 2019, 12.00H. Al Paranimf de la Universitat d'Alacant

“Si vols aconseguir alguna cosa que mai has tingut, hauràs de fer alguna cosa que mai has fet”

Pedro García-Aguado va ser campió del món de Waterpolo i or olímpic a Atlanta 96. Un gran esportista que al mateix temps que competia al més alt nivell, estava immers en el món de les drogues, l'alcohol i les festes nocturnes. Ara, totalment rehabilitat, ha escrit els llibres ‘Demà ho deixe' i ‘Deixar-ho és possible', amb el ferm objectiu que la seua experiència servisca d'exemple als joves que no són conscients del perill de les drogues i altres addiccions. A més, García Aguado condueix els espais televisius de Quatre, ‘Germà major' i ‘El Campament' i realitza nombroses col·laboracions com coach de superació.

Pedro explica en la seua conferència, com va canviar la seua vida i quins esdeveniments van fer que variara de rumb. Posa en alça els aprenentatges extrets dels seus 17 anys com a esportista professional i la capacitat de donar-li la volta a un argument negatiu quan finalitza la seua etapa esportiva. Comparteix com gràcies a aqueixes situacions, és avui una de les persones més volgudes i en les quals més confien les famílies per a ajudar-los en la prevenció i la resolució de conflictes.

Motivador professional, cada vegada que parla per als joves i adults aconsegueix promoure algun tipus de canvi personal en qui li escolta. La conferència esta impregnada d'anècdotes i vivències personals, va de l'humor al drama, tornant a l'humor i acabant amb un missatge motivador i positiu.

Amb la col·laboració de: l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, la Universitat d'Alacant i la Fundació “El que de debò Importa”.