Exposició dels millors TFG d'Arquitectura Tècnica i TFM en Gestió de l'Edificació

Data de la notícia: 21-02-2019

Exposició dels millors Treballs Fi de Grau d'Arquitectura Tècnica i Fi de Màster en Gestió de l'Edificació, del curs 2017-2018.

El divendres que ve 22 de febrer de 2018 (a les 17:00 h) es realitzarà la presentació dels Millors Treballs de finalització de Grau en Arquitectura Tècnica i Treballs de finalització de Màster en Gestió de l'Edificació, corresponents al curs 2017-2018. L'acte es realitzarà en el Saló d'Actes de la Politècnica IV (Universitat d'Alacant). En aquesta 5º edició de l'esdeveniment, han sigut seleccionats 5 treballs:

TFG GAT
  • JESSICA VELASCO MAYOL. Estudi, avaluació energètica i proposta de rehabilitació per a millora de l'IES Cayetano Sempere a Elx.
  • ANTONIO RODELAS TEROL. Núvols de punts i BIM: workflow per a la seua aplicació en el control de les patologies.
  • AGUSTÍN LUCAS SOTO. Control d'execució de fonamentacions amb edificacions confrontants.
TFM MGE
  • NURIA MARTÍNEZ DELICADO. Influència de la certificació energètica en el valor de venda d'immobles: un cas d'estudi.
  • Mª DEL CARMEN SÁNCHEZ MARTÍNEZ. Anàlisi de la valoració cadastral en el municipi de Mutxamel. Estudi i anàlisi de mercat per a la comprovació del RM.
Després de l'exposició, un representant del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació d'Alacant farà lliurament d'uns premis i diplomes institucionals als egressats guardonats.