Premis de Recerca Societat Científica Informàtica d'Espanya - Fundació BBVA 2019

Data de la notícia: 21-02-2019

Termini de presentació fins al dijous 28 de febrer de 2019 a les 14.00 hores (hora peninsular espanyola).

La Societat Científica Informàtica d'Espanya (SCIE) i la Fundació BBVA anuncien la tercera edició dels Premis de Recerca Societat Científica Informàtica d'Espanya – Fundació BBVA, que estarà integrada per dues modalitats de premis de periodicitat anual i àmbit estatal.

La modalitat de Premis Nacionals d'Informàtica dirigida a reconèixer la labor d'investigadors, entitats públiques i privades en l'àrea de la Informàtica que han dedicat la seua carrera professional i el seu esforç a l'estudi, enfortiment i divulgació d'aquesta disciplina. Es convoquen quatre categories de premis:

• Premi José García Santesmases
  • Premi Aritmel
  • Premi Ramón Llull
  • Premi Ángela Ruiz Robles

La modalitat Joves Investigadors Informàtics destinada a distingir treballs doctorals innovadors i rellevants. Se cerca amb ella reconèixer a aquells investigadors que contribueixen al relleu generacional en aquesta disciplina cientificotècnica i al seu estudi, enfortiment i divulgació. Premia la creativitat, originalitat i i excel·lència d'aquests investigadors en els primers anys de la professió i pretén servir d'estímul perquè continuen amb la seua labor investigadora. En aquesta modalitat es concedirà un màxim de sis premis, cadascun amb la dotació bruta de 5.000 euros.

DOCUMENTACIÓ DE DESCÀRREGA:

Imprès de sol·licitud Premis Nacionals d'Informàtica
Imprès de sol·licitud Joves Investigadors Informàtics

Consultes, dubtes i enviament de la documentació relativa als premis: premis-informatica@fbbva.es.

Més informació en:

La convocatòria dels premis es resoldrà abans del 31 de maig de  2019