I Data Wizards: trobada sobre Big Data i Analítica de dades a Alacant

Data de la notícia: 11-02-2019

Logo Grande

Dimecres que ve 20 de febrer, de 18:30 a 21:00 en el ULab d'Alacant, se celebra la primera trobada Data Wizards organitzat per l'Associació Nacional de Big Data i Analytics.

El pròxim 20 de febrer, de 18:30 a 21:00, en el ULab d'Alacant (Plaça de Sant Cristobal, 14), se celebra el primer Data Wizards, un esdeveniment organitzat per l'Associació Nacional de Big Data i Analytics, amb el patrocini de la Universitat Miguel Hernández d'Elx i la Universitat d'Alacant, en el qual es pretén compartir experiències i perspectives sobre l'anàlisi de dades i el big data.

Els ponents seran Daniel Castany (head of BI at Hawkers Group), Miguel Ángel Román (director de Rohde&Schwarz), Jose Norberto Mazón (professor titular de la Universitat d'Alacant) i Alex Rabassa (analista sènior en el CIO de la UMH), per a parlar-nos sobre Big data i analítica de dades a Alacant.

La dinàmica de l'esdeveniment consistirà en una intervenció dels ponents, breu i senzilla, on plantejaran les seues idees i el públic podrà participar amb les seues consultes, debatent els diferents punts de vista.

Per a més informació sobre l'esdeveniment en:http://meetu.ps/e/GmF5c/tg5VS/f