Premis TFG i TFM sobre Transformació Digital

Data de la notícia: 08-02-2019

La Càtedra Santander-UA de Transformació Digital convoca anualment els premis als millors treballs en l'àmbit de la transformació digital. Podran concórrer al premi els treballs finals de grau (TFG), màster (TFM) o tesis doctorals de la Universitat d'Alacant, desenvolupats i defensats en el termini establit en la convocatòria. L'objectiu principal d'aquests premis és la promoció i difusió de l'activitat docent i investigadora sobre transformació digital.

Convocatòria 2019

Termini de presentació de sol·licituds: un mes a partir de 7 de febrer de 2019.
Les bases de la convocatòria es troben en: https://www.boua.ua.es/pdf.asp?pdf=5091.pdf

Tota la informació està disponible en: catedra-transformacion-digital.ua.es/es/premios.html