Taula redona ?Ciència en Femení?

Data de la notícia: 07-02-2019

Logo Grande

DIA 11 DE FEBRER 12:00-13:30. Taula redona ?La ciència en femení? (Saló d'Actes Edifici Germà Bernàcer)

La taula redona s'inscriu dins dels actes institucionals que la Universitat d'Alacant ha programat per al Dia Internacional de la Dona i la xiqueta en la ciència.

Modera: Amparo Navarro Faure. Vicerectora de Recerca i Transferència de coneixement

Ponents:
  • Rosa María Menéndez. Presidenta del Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC).
  • Silvia Buabent Vallejo. Directora de l'Institut de la Dona. Ministeri de la Presidència, Relacions amb les Corts i Igualtat.
  • Pepa Antón Botella. Catedràtica del Departament de Fisiologia, Genètica i Microbiologia de la (UA) on és actualment directora. Experta en microbiologia.
  • Paloma Moreda Pozo. Doctora i Enginyera en Informàtica. Titular d'Universitat en el Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics (UA) on és actualment directora. Experta en processament de llenguatge i sistemes d'informació.
Per a més informació: https://web.ua.es/es/unidad-igualdad/dias-internacionales/11-febrero-2019.html