Obert el Termini de Sol·licitud de Taquilles 2ºQuadrimestre

Data de la notícia: 06-02-2019

Logo Grande

Obert el  Termini de Sol·licitud de Taquilles 2ºQuadrimestre

Des de la Delegació d'Estudiants volem informar-vos que pròximament arribarà a la seua fi el present període de cessió de les taquilles en els edificis de l'Escola Politècnica I i IV i de l'obertura del termini de sol·licitud per al segon quadrimestre d'aquest curs, segons el següent calendari:

6 de Febrer  → Obertura del termini de sol·licitud mitjançant **eServices(el termini de sol·licitud estarà obert fins a 12 de Febrer ).

El 13 i 14 de Febrer →  Publicació dels resultats de l'assignació de les taquilles.
Data límit per al desallotjament de les taquilles adjudicades en el primer quadrimestre i obertura de les no buidades segons normativa de gestió serà el dia 13.

15 de Febrer→ Inicie del període de cessió de les taquilles del segon quadrimestre.

En últim lloc, preguem que els usuaris del primer quadrimestre del curs passat desallotgen les taquilles abans del dia 13. En cas contrari, el cadenat serà forçat i el seu contingut traslladat en borses fins a la consergeria, on romandrà durant el termini establit en la normativa d'objectes perduts.

Una salutació i us desitgem un productiu quadrimestre.